نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
اخبار کوتاه تیم یوونتوس

اخبار کوتاه تیم یوونتوس

امروز هم با اخبار کوتاه باشگاه یوونتوس در خدمت شما هستیم و این در حالی است که زمان زیادی تا اولین بازی یووه در رقابت های سری آ ایتالیا باقی نمانده ولی هنوز وضعیت چند پست در ترکیب یووه مشخص نیست.

 

روگانی:

 

طبق آنچه Sportmediaset می گوید، دانیله روگانی همه پیشنهادات را رد می کرد. این مدافع به گالاتاسرای و سمپدوریا نه گفته است. این مدافع مقصد دیگری جز تورین را در نظر نمی گیرد، بنابراین به نظر می رسد آینده او هنوز در یوونتوس باشد و سال بعد نیز پیراهن یووه را به تن کند.

 

کوستیچ:

 

به گزارش اسپورت مدیا ست، بین یوونتوس و آینتراخت فرانکفورت 7 میلیون فاصله برای کوستیچ وجود خواهد داشت. اما به نظر می رسد که طرفین هنوز هم می توانند به توافق برسند تا بفهمند که آیا وینگر صربستانی به تورین می آید یا خیر، 24/48 ساعت آینده تعیین کننده خواهد بود.

 

موراتا:

 

به گزارش اسکای اسپورت، ورود نهایی کوستیچ به یوونتوس مانع از تلاش بیانکونری برای رسیدن به آلوارو موراتا نمی شود. با این حال، متقاعد کردن اتلتیکو مادرید برای شروع این بازیکن اسپانیایی در شرایط یوونتوس کار آسانی نخواهد بود.

 

برناردسکی:

 

بازیکن اسبق یوونتوس تمامی شایعات مبنی بر درگیری های او با پیرلو را در زمان هدایت تیم یوونتوس رد کرد و اعلام کرد او هیچ مشکلی با مربی اسبق یوونتوس نداشته است.

 

موریل:

 

مسیری که منجر به بازگشت موراتا به یوونتوس می‌شود به طور فزاینده‌ای در حال منتفی شدن است. یوونتوس تصمیم گرفته است به لوئیس موریل روی بیاورد، در حالی که آتالانتا قبلاً پیشنهاد مبادله با کین را رد کرده است.

 

بازی بعدی:

 

یوونتوسی ها یک شنبه ساعت 23:00 در ورزشگاه بلومفیلد در شهر تل آویو به مصاف تیم اتلتیکو مادرید اسپانیا خواهد رفت و این اخرین بازی تدارکاتی یوونتوس خواهد بود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: